top of page

Frequently Asked Questions

Op deze pagina vind je enkele veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mailtje naar info@bon-a-petit.be.
We beantwoorden graag alle vragen over de boxen, bestelling, levering, afhaling etc.

Waar levert Bon à Petit?

Onze leverregio kan je terugvinden op de pagina www.bon-a-petit.be/leverregio.

Staat jouw gemeente hier niet tussen of twijfel je? Stuur mij gerust een berichtje op info@bon-a-petit.be of +32486233471. Voor €0.30 per extra km lever ik ook bij jou thuis!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling kan enkel geannuleerd worden binnen de bestelperiode waarin de bestelling werd geplaatst. Hierna gaan wij aan de slag met het bereiden van de maaltijden en kan er dus niet meer geannuleerd worden. In geval van tijdige annulering betaalt Bon à Petit het door de klant betaalde bedrag terug.

Hoelang zijn de maaltijden houdbaar?

De maaltijden zijn doorgaans 3 à 4 maanden houdbaar in de diepvries. Op elke maaltijd staat de houdbaarheidsdatum vermeld - hou hier zeker rekening mee.

Wanneer kan ik een nieuwe box bestellen?

Je kan onze Kalender online raadplegen via www.bon-a-petit.be/kalender

Houden jullie rekening met allergieën / intoleranties?

Het is zeker mogelijk om hiermee rekening te houden. Stuur ons een berichtje op info@bon-a-petit.be of via +32486233471 en we bekijken samen met jou de opties.

Wat als ik niet thuis zal zijn bij levering?

Als je niet thuis zal zijn bij levering, dan dien je dit vermelden bij je bestelling (bijvoorbeeld: 'comment: levering bij de buren'). 

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan heel eenvoudig online! 
1) Kies je box: Bon à Petit Box of YOU Box. Via de dropdown menu's kan je het gewicht en de textuur selecteren.
2) Opteer voor afhaal of levering aan huis (bijkomende kosten)
3) Betaal online 
4) Noteer de levering of afhaling in je agenda!

Kan ik opteren voor levering / afhalen?

Zeker! Bij een online bestelling wordt gevraagd of je opteert voor levering aan huis of afhalen. De keuze is dus aan jou. Voor levering aan huis is er een additionele kost (zie 'leveringskosten')

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bon à Petit levert tweewekelijks aan huis op vrijdag tenzij anders vermeld (rekening houdend met bijvoorbeeld feestdagen en vakantieperiodes). We verwijzen hiervoor naar de online Kalender (www.bon-a-petit.be/kalender).

Na het afsluiten van de bestelperiode gaat de planningstool aan de slag om de ideale route te berekenen. Deze geoptimaliseerde leveringsroute is beter voor het milieu. Je ontvangt op voorhand een indicatie van het tijdslot.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kan jouw bestelling tweewekelijks afhalen op zaterdag tussen 9h en 10h tenzij anders vermeld (rekening houdend met bijvoorbeeld feestdagen en vakantieperiodes). We verwijzen hiervoor naar de online Kalender (www.bon-a-petit.be/kalender)

Zijn er leveringskosten?

Levering in Tienen en deelgemeenten (postcode 3300) kost €2.95. Levering in de andere gemeentes kost €5.95 (volledige lijst: zie www.bon-a-petit.be/leverregio).

Staat jouw gemeente niet in het lijstje of twijfel je? Stuur mij gerust een berichtje op info@bon-a-petit.be of +32486233471. Voor €0.30 per extra km leveren wij ook bij jou thuis.

bottom of page