Frequently Asked Questions
Op deze pagina vind je enkele veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mailtje naar naomi@bon-a-petit.be.
We beantwoorden graag alle vragen over de maaltijdboxen, het ontbijt, consultaties, ...
Waarover heb je een vraag?
Consultatie - overdag ben ik moeilijk beschikbaar o.w.v. werk. Kan ik een avondconsultatie boeken?
Dat kan! Ik bied zowel dag- als avondconsultaties aan. Je vindt alle opties online via www.bon-a-petit.be/afspraken
Consultatie - hoe lang duurt een consultatie?
De eerste consultaties duren één uur. Opvolgconsultaties duren 30 à 45 minuten.
Consultatie - vinden de gesprekken online of offline plaats?
Consultaties vinden online plaats, via Google Meet. Je moet hiervoor niets installeren. Je krijgt telkens op voorhand een link toegestuurd, waar je op klikt en dan kom je rechtstreeks in onze online consultatie.
Ontbijt - wanneer wordt het Ontbijt geleverd?
Reken op ongeveer 5 à 7 werkdagen tussen besteldatum en leveringsdatum. Dit is afhankelijk van het aantal geplaatste bestellingen en eventuele sluitingsdagen van Bon à Petit (bijvoorbeeld vakantieperiode). Dit wordt telkens op voorhand gecommuniceerd.
Maaltijdbox - hoe kan ik bestellen?
Bestellen kan heel eenvoudig online!
1) Kies je box: Bon à Petit Box of YOU Box.
2) Selecteer de leeftijd van je kindje (4 tot 6 maanden, 6 tot 12 maanden of 12+ maanden)
3) Via de dropdown menu's kan je het gewicht en de textuur selecteren.
4) Opteer voor afhalen in Hakendover of levering aan huis (bijkomende kosten)
5) Betaal online
6) Noteer de levering of afhaling in je agenda!
Maaltijdbox - wat als ik niet thuis zal zijn bij levering?
Als je niet thuis zal zijn bij levering, dan dien je dit vermelden bij je bestelling (bijvoorbeeld: 'comment: levering bij de buren').
Maaltijdbox - wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kan jouw bestelling tweewekelijks afhalen op vrijdag tussen 17h30 en 19h00, tenzij anders vermeld (rekening houdend met bijvoorbeeld feestdagen en vakantieperiodes). We verwijzen hiervoor naar de online Kalender (www.bon-a-petit.be/kalender)
Maaltijdbox - hoelang zijn de maaltijden houdbaar?
De maaltijden zijn doorgaans 3 à 4 maanden houdbaar in de diepvries. Op elke maaltijd staat de houdbaarheidsdatum vermeld - hou hier zeker rekening mee.
Maaltijdbox - houden jullie rekening met allergieën / intoleranties?
Het is zeker mogelijk om hiermee rekening te houden. Stuur ons een bericht op naomi@bon-a-petit.be of via +32486233471 en we bekijken samen met jou de opties.
Maaltijdbox - kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling kan enkel geannuleerd worden binnen de bestelperiode waarin de bestelling werd geplaatst. Hierna gaan wij aan de slag met het bereiden van de maaltijden en kan er dus niet meer geannuleerd worden. In geval van tijdige annulering betaalt Bon à Petit het door de klant betaalde bedrag terug.
Maaltijdbox - zijn er leveringskosten?
Levering in Tienen en deelgemeenten (postcode 3300) kost €2.95. Levering in de andere gemeentes kost €6.49 (volledige lijst: zie www.bon-a-petit.be/leverregio).
Staat jouw gemeente niet in het lijstje of twijfel je? Geen probleem, stuur mij gerust een berichtje en ik kijk met je mee (naomi@bon-a-petit.be of +32486233471). Voor €0.30 per extra km leveren wij ook bij jou thuis.
Maaltijdbox - waar levert Bon à Petit?
Onze leverregio kan je terugvinden op de pagina www.bon-a-petit.be/leverregio.
Staat jouw gemeente hier niet tussen of twijfel je? Stuur mij gerust een berichtje op naomi@bon-a-petit.be of +32486233471. Voor €0.30 per extra km lever ik ook bij jou thuis!